1/5
Haber Oku, Son Dakika Haberler screenshot 0
Haber Oku, Son Dakika Haberler screenshot 1
Haber Oku, Son Dakika Haberler screenshot 2
Haber Oku, Son Dakika Haberler screenshot 3
Haber Oku, Son Dakika Haberler screenshot 4
Haber Oku, Son Dakika Haberler Icon

Haber Oku, Son Dakika Haberler

ixorapps
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
4MBSaiz
Android Version Icon5.1+
Versi Android
2.0.0(23-02-2020)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
Muat turun
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/5

Perihal Haber Oku, Son Dakika Haberler

Haber Tarayıcısı, gündeme ve tüm haberlere tek bir ekran üzerinden ulaşmanızı sağlayan pratik ve kullanışlı bir haber uygulamasıdır.


Haber sitelerinde gezmenizi sağlayan, sizi gereksiz karışıklıktan ve görmek istemediğiniz sayfalardan kurtaran Haber Tarayıcısı, seçtiğiniz gazetelerin ve haber sitelerinin sayfalarına tek seferde ulaşmanıza imkan sunuyor. Mobil tarayıcınıza girip tek tek haber sitelerinin isimlerini yazmak ve yüklenmesini beklemek yerine tek seferde indireceğiniz Haber Oku ile tercih ettiğiniz gazetelerin websiteleri ve haber sayfaları ekranınızda belirecek. Böylece vakit kaybetmeden dilediğiniz zaman dilediğiniz yerde en güncel haberlere ulaşmış ve gündemi takip etmiş olacaksınız.


Sade ve karmaşadan uzak tasarımı ile gözünüzü yoran unsurları içermeden size maksimum haber deneyimi sunan Haber Oku ile aradığınız tüm haber sitelerini ve gazeteleri bulmanız mümkün. Haber Oku uygulaması, sizi aynı zamanda gazete satın alma derdinden de kurtarmış oluyor. Toplu taşımada, aracınızda veya ofisinizde gazetelerin oluşturduğu gürültü ve kapladığı yerden sizi kurtaran Haber Tarayıcısı ile tek parmakla istediğiniz gazeteye ulaşabilir, bu pratik ve hızlı uygulama sayesinde zamandan tasarruf edebilirsiniz. Mobilitenin sunduğu zaman ve mekan bağımsızlığını bu uygulama ile rahatlıkla hissedebilir, dilediğiniz zaman dilediğiniz yerde haber okumanın ve güncel kalmanın keyfini bu uygulama ile yaşayabilirsiniz. Ofiste, evde, misafirlikte, havaalanında veya sokakta; kısaca WiFi veya kişisel mobil internetinizin olduğu her yerde gündemi takip ederek güncel olaylardan haberdar olabilirsiniz.


Haber Oku uygulamız ile; Aksam.com.tr, Cnnturk.com, Ensonhaber.com, Gazetevatan, Haber7, Haberler.com, Haberturk, Hürriyet, İnternethaber, Milliyet, Mynet, Radikal, Sabah.com.tr, Sondakika.com, Sözcü, Yenişafak gibi Türkiye’nin önce gelen haber kaynaklarındaki haberlerini bu uygulama ile takip edebilirsiniz.


Uyarı: Uygulamamız sadece haber ve gazete sitelerine hızlı erişim imkanı sunmakta olup tüm haber siteleri alfabetik olarak sıralanmıştır. Hiç bir siyasi görüşe yakınlığımız bulunmamakla birlikte, haber sitelerinde yazılanlar ile bir ilişkimiz yoktur.


Uygulamayı sizden gelen istekler doğrultusunda geliştirmeye devam etmekteyiz. Her türlü görüş ve önerileriniz için lütfen bize yazmaktan çekinmeyin.


Sevgilerimizle

Pelayar Berita adalah aplikasi berita praktikal dan mudah yang membolehkan anda untuk mencapai agenda dan semua berita melalui satu skrin.


membolehkan anda untuk melayari laman web berita, menjimatkan dari muka surat pelayar Berita yang anda ingin lihat dan mengelakkan kekeliruan yang tidak perlu, menyediakan peluang untuk mencapai satu-satu masa di dalam laman akhbar dan laman berita yang anda pilih. Daripada pergi ke penyemak imbas mudah alih anda dan menulis nama-nama laman berita individu dan menunggu untuk dipasang, anda akan memuat turun halaman berita dan halaman berita akhbar pilihan anda di skrin anda. Jadi anda akan mendapat berita terkini dan ikuti agenda yang anda mahukan.


Plain dan mencari semua laman berita dan surat khabar dengan reka bentuk yang jauh termasuk unsur-unsur dari keadaan huru-hara yang anda cari dengan mata ekzos berita Berita Baca menawarkan pengalaman maksimum. Berita Baca aplikasi juga menjimatkan kesulitan membeli surat khabar. pengangkutan awam di, menjimatkan dari tempat di mana bunyi dan membuat sampul akhbar di pejabat anda atau di Berita Browser kenderaan anda dengan satu jari boleh mencapai akhbar yang anda mahu, anda boleh menjimatkan masa dengan permohonan praktikal dan cepat ini. Anda boleh merasakan kebebasan masa dan ruang yang ditawarkan oleh mobiliti dengan aplikasi ini, anda boleh menikmati berita membaca dan sentiasa up to date apabila anda mahu. Di pejabat, di rumah, di rumah tetamu, di lapangan terbang atau di jalan; Singkatnya, anda boleh dimaklumkan tentang peristiwa semasa dengan mengikuti agenda di mana sahaja anda mempunyai WiFi atau internet mudah alih peribadi anda.


Berita Baca dengan permohonan kami; Aksam.com.t, saya Cnnturk.co, saya Ensonhaber.co, Gazetevat itu, Haber7, saya Haberler.co, Haberturk, Hurriyet, İnternethaber, kewarganegaraan, Aol, Radikal, Sabah.com.t, saya Sondakika.co, jurucakap Yenisafak seperti Turki ' Dengan aplikasi ini, anda boleh mengikuti berita dalam sumber berita sebelum ini.


Amaran: Aplikasi kami menawarkan akses cepat ke laman berita dan akhbar dan semua laman berita disenaraikan dalam susunan abjad. Walaupun kita tidak mempunyai pandangan politik, kita tidak mempunyai hubungan dengan laman berita.


Kami terus membangunkan permohonan mengikut permintaan yang datang dari anda. Sila laporkan kepada kami untuk sebarang komen dan cadangan.


mengenai


Haber Oku, Son Dakika Haberler - Versi 2.0.0

(23-02-2020)
Versi lain

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

Haber Oku, Son Dakika Haberler - Maklumat APK

Versi APK: 2.0.0Pakej: com.ixorapps.newsbrowser
Keserasian Android: 5.1+ (Lollipop)
Pemaju:ixorappsDasar Privasi:https://ams3.digitaloceanspaces.com/phitime/apps/news/newbrowser_privacy.htmlKebenaran:6
Nama: Haber Oku, Son Dakika HaberlerSaiz: 4 MBMuat turun: 1Versi : 2.0.0Tarikh Diterbitkan: 2022-12-16 22:34:35Skrin Min: SMALLCPU yang disokong:
ID Pakej: com.ixorapps.newsbrowserTandatangan SHA1: A0:75:0A:85:51:ED:7A:D9:46:7A:0D:3B:F4:3B:52:61:91:78:57:A3Pemaju (CN): rekmobOrganisasi (O): Lokasi (L): Negara (C): Negeri/Bandar (ST):

Versi Terkini Haber Oku, Son Dakika Haberler

2.0.0Trust Icon Versions
23/2/2020
1 muat turun4 MB Saiz
Muat turun
appcoins-gift
AppCoins GamesWin even more rewards!
lagi

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...